tbe2 rase nk buka shopblog sendiri...
hmmmm
tp nk jual baju or shawl...
tp kene ade partner..baru best...hehehe
consider consider :)
Thursday, June 23, 2011
upcoming business
Posted by shyshy at 10:07 AM 2 comments
Labels: shyshy
206 bones
currently, i'm reading this book..
so far so great..
p/s : sarah, sharing is caring..do you want to borrow it ?? hehhe
Posted by shyshy at 9:14 AM 0 comments
Labels: shyshy
masak-masak
sy rindu nk masuk pertandingan masak2 lg..
mcm dulu2.kat sekolah menengah..
mase masuk pertandingan tuh time form 4 kalah huhuh
tp mase form 5 JUARA yeay heheh.
mase tuh masuk pertandingan ngn my little sister ATIQAH SHUKRI
alaaa tp x igt laa masak ape time tuh..
yg igt dessert kite buat PUDING DURIAN heeheh..
ouh best nyer mase tuh :)
yea ini die cik shai&cik atiqah..juara pertandingan memasak 2007 heheh :)
Posted by shyshy at 1:46 AM 0 comments
Labels: shyshy
Wednesday, June 22, 2011
Japanese freak
ok..minat tgk cite jepun nih baru jer mule...
sume nih gare2 SARAH YUNUS laaa..hehe
first (zaman foundation)
mase zaman foundation sarah selalu dtg lepak bilik shai n kite akn mkn same2 n borak same2..even study same2(kadang2)..sarah ade satu habit yg kire nyer buat aku bole tersuke lagu2 japan(walaupon lambat) heheh
sarah akn duduk kat tepi tingkap atas meje(dlm bilik shai yer..harap maklum) hehe then utk menghilang kan bosan sarah akan pasang lagu2 jepun..dan lagu yg paling selalu die bukak...hmmm ape yer tajuk lagu tuh..
x ingat laaa...tp shai ingat lirik lagu nyer..arigatoutokiminiiwarenato..haaaa tu jer laaa hehehe pastu di follow dgn bebelan merapu hehehe...
pastu mase tuh sibuk dengan cite one liter of tears..ade satu lagu nih die selalu bukak
(sarah if u read this pls tell me what's song eh...yg anisah suke gak tuh)..
dan lepas tuh shai pon rase teringin nk tengok kan ape sgt laa yg best cite jepun nih..
shai ade tgk cite hana yori dango dengan sarah tp sikit n sekejap jer..(kirenyer xley nk feeling lg laa ngn japanese) heheh..
second (mase degree)
shai x ingat sarah yg bg or shai yg mintak kat sarah..tp sarah ade burn kan cite hana yori dango 1 & 2 utk shai..tp selepas setahun..heheh baru shai tgk cite tuh..
dan selepas tuh sumenyer berubah bile shai pon da mule utk minat sume cite2 jepun..
even lagu pon shai minat tp..sarah akan cakap lagu yg shai minat tuh x best muahahahahah..
sampai hati sarah..sarah cakap bnyk lg yg best2...hehehe
pelakon jepun pertama yg shai minat ialah :
matsumoto jun
hehehheh...so ape lg...cuti2 nih menghabiskan mase2 yg terluang tgk cite jepun loorr..
dlm external bnyk cite jepun sbb iema selalu kalu g amik cite kat sesape iema akan gune external shai dulu..
pastu paling bnyk amik cite jepun kat yanie..heheh thanks yanie..kasi pinjam cd jepun jugak hehehe..
kat sarah pon ade gak tukar2 cite...anisah pon amik gak kn cite LADY heheh...utk tgk time cuti..
p/s : sudah cube utk minat anime tp x bole laa sarah heheeh...tp thanks sarah sbb bg shai pinjam komik sarah ehehe..
Posted by shyshy at 12:21 PM 2 comments
Labels: shyshy
Monday, June 20, 2011
sadness
"Tears are words the hard can't express"
listen carefully to my heart.. :( u might get it wrong.....
Posted by shyshy at 12:35 PM 0 comments
Labels: sadness
Thursday, June 16, 2011
book.book.book
one of my hobby is reading..
Posted by shyshy at 5:29 PM 2 comments
Labels: shyshy
lame xupdate :(
sorry peeps lame x update my blog!!
currently im so bz with lots of things!!
but now im back... of course its HOLIDAY!!..cuti sem heheh
to all my friends in Unisel.. happy holiday..have a nice day ahead!!
Posted by shyshy at 5:09 PM 0 comments
Labels: shyshy









